فرماندار مشهد: حضور ۳ تا ۴ میلیون نفر در مراسم تشییع شهدای خدمت پیش‌بینی می‌شود | در فرودگاه مشهد هیچ استقبالی نداریم مترو مشهد فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج توقف نخواهد کرد خدمات‌رسانی رایگان پارکینگ‌های شهرداری و حمل‌ونقل عمومی در روز تشییع شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمامی بانک‌های مشهد و استان جز شعب منتخب فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل هستند استقرار تیم‌های واکنش سریع امداد و نجات در طول مسیر تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اختصاص ۸ مسیر ویژه اتوبوس‌رانی برای تسهیل تردد در مراسم تشییع رئیس‌جمهوری ادارات خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) تعطیل شد شهردار مشهد: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا در مشهد خدمت رسانی می‌کنند | مترو در مشهد رایگان است + فیلم جزئیات ممنوعیت تردد در روز تشییع شهدای خدمت در مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۳) + نقشه محدودیت‌ها بررسی آخرین تمهیدات ترافیکی و حمل‌و‌نقلی خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با حضور شهردار + فیلم مشهدالرضا آماده درآغوش‌گرفتن خادم‌الرضا(ع) خدمت برای میزبانی خادم ملت | مشهد مهیای حضور شهیدجمهور می‌شود تمهیدات اسکان برای شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود
سرخط خبرها

طرح ویژه اتصال اتوبوسرانی مشهد به بخش‌های مختلف شهرستان آغاز شد| گازرسانی به همه روستا‌های شهرستان مشهد تا پایان شهریور ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۱۹۰۰۲۸
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
طرح ویژه اتصال اتوبوسرانی مشهد به بخش‌های مختلف شهرستان آغاز شد| گازرسانی به همه روستا‌های شهرستان مشهد تا پایان شهریور ۱۴۰۳
فرماندار مشهد گفت: آسفالت معابر روستایی و جاده در یک سال گذشته به اندازه عملکرد ۱۵ سال اخیر بوده است. علاوه بر این، با پروژه‌ای که حدود ۱۰ روز قبل آغاز شد، تا پایان شش ماه اول سال ۱۴۰۳، دیگر هیچ روستایی در شهرستان باقی نخواهد ماند که از نعمت گاز بی‌بهره باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که عصر امروز (شنبه ۲۹ مهرماه) با حضور مدیران شهری و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در اتاق جلسات فرماندار مشهد برگزار شد، در ابتدا با اشاره به وقایع اخیر فلسطین و جنایت صهیونیست‌ها در بمباران زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اظهار کرد: پس از ضربه مهلک رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی به رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست‌ها دیوانه‌وار به جان مسلمانان بی‌گناه غزه افتاده‌اند و همچون گرگ درنده از هیچ جنایتی دریغ ندارند. از خدا می‌خواهیم که نجات برادران و خواهران دینی ما در فلسطین را با پایان عمر منحوس این رژیم کودک‎کش مقارن کند و این مظلومان به نصرت الهی از گزند دشمنان خدا مصون بمانند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: دشمن بسیار برنامه‌ریزی کرده بود تا در سالگرد اغتشاشات سال گذشته، آرامش شهر امام رضا (ع) را برهم بزند، اما به برکت تدبیر پیش‎دستانه و اراده انقلابی نهاد‌های فرهنگی، امنیتی و انتظامی، اقدامات پیشگیرانه‌ای در دستورکار قرار گرفت و باعث شد تا دهه آخر ماه صفر و آغاز سال تحصیلی در مشهدالرضا (ع) در امنیت کامل صورت بگیرد. با این حال، در مسائل فنی از سرانه آموزشی شهرستان گرفته تا تأمین معلمان مشکلاتی وجود دارد که تلاش‌ها برای حل‌وفصل آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم مدیریت مطلوبی صورت گرفت و به‌طور مثال، اگرچه در دانشگاه علوم پزشکی، ورودی دانشجویان امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته، اما سال تحصیلی آن‌ها بدون بروز مشکل در تأمین خوابگاه و کلاس و استاد آغاز شده است.

عبور از بحران آب با مشارکت مردم

داوری با اشاره به مدیریت بحران آب در تابستان گذشته و تجلیل از همراهی مردم در رعایت فرهنگ صرفه‌جویی تصریح کرد: با وجود چالش جدی و سنگینی که در حوزه آب داشتیم و اگرچه آب موردنیاز مشهدی‌ها از ذخیره سد‌ها تأمین می‌شد، اما خوشبختانه از تابستان پربلای امسال عبور کردیم و شرایطی پیش نیامد که بحران آب برای شهروندان با قطعی‌های گسترده قابل‌لمس باشد.

وی با بیان اینکه نهضت آسفالت و جریان گازرسانی به روستا‌های محروم در استان همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: آسفالت معابر روستایی و جاده در یک سال گذشته به اندازه عملکرد ۱۵ سال اخیر بوده است. علاوه بر این، با پروژه‌ای که حدود ۱۰ روز قبل آغاز شد، تا پایان شش ماه اول سال ۱۴۰۳، دیگر هیچ روستایی در شهرستان باقی نخواهد ماند که از نعمت گاز بی‌بهره باشد. به‌موازات این، از سال گذشته تاکنون، دیدار‌های چهره به چهره در ۷۰ مسجد سطح شهر برگزار شده، ۳۶۰ عنوان مشکل در انعکاس گلایه‌ها و مطالبات مردم شناسایی شده و ۶۰ درصد از این چالش‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

فرماندار مشهد با اشاره به ماده ۱۳ قانون جامع انتخابات، بر ضرورت صیانت از امنیت و سلامت این رویداد مهم مردمی تأکید کرد و گفت: انتخابات، آوردگاه مردم‎سالاری دینی در نظام اسلامی ماست. بر همین اساس، تا به امروز ۶۵ درصد از کسانی که برای انتخابات نامزد شده‌اند، ثبت‌نام قطعی را هم انجام داده‌اند. مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، چهار اصل اساسی برای انتخابات است که تأمین آن بر دوش برگزارکنندگان خواهد بود و امسال با توجه به طمع دشمن، ضرورت و حساسیت مضاعف پیدا می‌کند.

اعلام خبر آغاز اجرای طرح اتصال خطوط اتوبوسرانی شهرستان مشهد به بخش‌های مرکزی، احمدآباد و رضویه، از دیگر محور‌های سخنان فرماندار مشهد در این مراسم بود.

فقط ۱۱ درصد از تعهدات استان تأمین شده است

نخستین دستورکار هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان، ارائه گزارش رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بود. سردار غلامرضا احمدی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در کمک به بازسازی اعتاب مقدسه گفت: از تعهد ۸۳ میلیارد تومانی برای بازسازی و ۳۱ میلیارد تومانی برای ساخت صحن امام باقر (ع)، تاکنون فقط ۱۱ درصد محقق شده و این موضوعی نیست که شایسته مجاوران امام رئوف (ع) باشد.

وی بیان کرد: سرانه این تعهد نیز با پرداخت ۱۵ هزار تومان به ازای هر هم‎استانی در سال برآورده می‌شود. در این شرایط، توقع ما این است که کارگروه مشورتی متمرکزی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست نماینده آیت‎الله علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در استان تشکیل شود تا بتوان فکری به حال شرایط موجود کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->